اشغال بازار داخلی، خارجی مارک های اسباب بازی ارتفاعات | اسباب بازی های محلی تنازع بقا در ترک

به گزارش فناوری فرهنگی،ایالات متحده آمریکا فیشر، آلمان HAPE، دانمارک لگو، عروسک ژاپن سکته قلبی لو …. این علامت های تجاری اسباب بازی بسیار محبوب در بازار مارک های از خارج از کشور هستند، به نظر می رسد که مارک های اسباب بازی خارجی غیر طبیعی محبوب، مارک های شناخته شده اسباب بازی در سرزمین اصلی چین اما نادر هم به دلیل کیفیت محصولات داخلی مصرف کنندگان شک و تردید، در حالی که دیگر ذهنیت مصرف کننده محصولات خارجی همیشه احساس بهتر در محل کار است.

“در مقایسه با خارج از کشور با چندین دهه یا حتی صد ساله شرکت های اسباب بازی، صنعت اسباب بازی چین در اصلاحات و باز شدن پس از شروع، زمان بیشتری را پشت سر شروع با کشورهای دیگر به طوری که آن را به یک شکاف قابل توجهی، به طوری که اسباب بازی های ما صنعت هنوز در مرحله توسعه از انتظار. رئیس جمهور انجمن چین از اسباب بازی و لوازم بچه لیانگ مه گفت. شرکت اسباب بازی چینی عمدتا در حال انتقال هستند توسط مارک های بین المللی ریخته گری به نام تجاری خود را، یک سطح بسیار بالایی از تولید و پردازش، کیفیت محصول کنترل و مدیریت کارخانه تجمع اولیه یک تجربه خوب است، اما شرکت های پیشرو اسباب بازی داخلی در نوآوری، طراحی و بازاریابی محصولات و توانایی از مارک های خارجی هم یک شکاف بزرگ، با توجه به داده های مربوطه نشان می دهد که 75 درصد از جهان اسباب بازی های کودکان در چین برای تولید و فرآوری تولید شده است.

اگر چه شکاف بزرگ است، اما آن را غیر قابل انکار است که رشد نام تجاری خود در چین نیز شتاب است. با توجه به آمار گمرک، در سال 2014 صادرات چین اسباب بازی 26336000000 دلار آمریکا، افزایش 41.37٪، اسباب بازی شرکت پردازش تجارت به تدریج از پردازش ساده مونتاژ تغییر مثبت برای تغذیه تجاری پردازش. شرکت های اسباب بازی در چین در دهه گذشته آغاز کرده اند به توجه به و پردازش توسط تحقیق و توسعه تغییرات طراحی مستقل، بسیاری از شرکت ها طرح های ابتکاری سرمایه گذاری بسیاری از تلاش. لیانگ مه توضیح داد، اسباب بازی های ساخته شده در چین به تدریج با صنعت فرهنگ ادغام، در حال حاضر R & D تمرکز بر برخی از اسباب بازی های جدید شهرت خاصی در عرصه بین المللی برخوردار بوده اند.

در واقع، با اجرای یک سیاست دو فرزند جامع و ملی یکبار مصرف افزایش درآمد، بازار اسباب بازی در چین تا به چشم انداز گسترده، بر اساس گزارش، ایالات متحده اندازه بازار اسباب بازی در حدود 200 میلیارد یوان، در حالی که بازار اسباب بازی چین تنها 30 میلیارد یوان است حدود یک هفتم از ایالات متحده آمریکا داده انجمن ما به دست آمده نشان می دهد که هر یک از پدر و مادر سال فرزندان خود در خارج از کشور برای خرید 40 اسباب بازی، در حالی که کودک داخلی تنها در حدود 10 بود و در خارج از کشور هنوز فاصله زیادی پشت سر. مورد لیانگ مه گفت.

این غیر قابل انکار است که، دقیقا به دلیل این شکاف به طوری که بازار اسباب بازی در چین نشان پتانسیل نامحدود برای توسعه، با بازار اسباب بازی های داخلی همچنان به بلوغ و پدر و مادر اسباب بازی های تقویت شناختی، پتانسیل عظیمی تبدیل خواهد شد، پر جنب و جوش بازار

منبع: گود چیین برند

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد