۱۱ عنوان اسباب بازی جدید کانون پرورش فکری عرضه می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی،به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیرحسن سلام‌زاده سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون در این زمینه توضیح داد که این مرکز روند رو به رشدی را در تولید سرگرمی در سال گذشته پی گرفته است و علاوه بر این، اکنون ۵ عنوان دیگر نیز در حال بسته‌بندی است.

وی تولید نسل سوم عروسک‌های «دارا و سارا»، «ماشین گنج‌یاب»، «مرغ عشق» و «جوجه اردک» هر سه از مجموعه مجسمه‌های مقوایی، «کامواباف»، «چادرنماز عروسک سارا»، «عروسک بارا‌ن‌خواه»، ‌لوح فشرده بازی رایانه‌ای «عمونوروز و رویای آدم برفی» و بازی رایانه‌ای «گوسفندان بازیگوش» و ۲ عنوان «عروسک نمایشی» را از جمله فعالیت‌های این مرکز برشمرد.

به گفته‌ی وی از مجموعه مجسمه‌های مقوایی ۵ عنوان دیگر نیز شامل «آکواریوم»، «ماشین مسابقه»، «فرفره»، «پازل حیوانات» و «خرگوش» در حال بسته بندی است.

سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون همچنین توضیح داد که ۱۰ عنوان لباس بومی عروسک دارا و سارا، «کامیون چوبی» و «سازه سه‌گوش» نیز در حال تولید است.

سلام‌زاده در عین حال از اتمام طراحی سرگرمی «طراحی صنعتی گردانه کلمات» و بازی رایانه‌ای «دهقان و حکمران» خبر داد و گفت دو بازی رایانه‌ای «زندگی من» و «حرف‌آباد» هم در مرحله برنامه‌نویسی قرار دارد.

در همین حال به گفته‌ی وی کتاب «اسباب بازی» نیز از جمله تولیداتی است که از سوی این مرکز ارایه خواهد شد و اکنون مراحل پژوهشی آن ادامه دارد.

سرپرست مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون در پایان گفت که تولید ۱۲ عنوان دیگر «لباس‌های بومی عروسک دارا و سارا»، «کیت عروسکی تکم» و «بادبادک سنتی» نیز در مرحله عقد قرار داد است.

منبع: مهر

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد