اقدامات وزارت ارتباطات در حمایت از کالای ایرانی بررسی می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، رمضانعلی سبحانی فر  اظهار داشت: کارگروه بررسی وضعیت کالاهای ایرانی، اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صیانت و حمایت از تولیدکنندگان کالای ایرانی را بررسی می کند.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت کالاهای ایرانی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای عمل به شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی) ادامه داد: این کارگروه روز سه شنبه هفته جاری با حضور مجموعه معاونتهای وزارت ارتباطات و اعضای اتاق بازرگانی تشکیل جلسه می دهد.

سبحانی فر ظهار داشت: وضعیت تولید کالاهایی که در کشور توانایی تولید دارند باید بررسی و اقدامات حمایتی در دست انجام باید توسط معاونتهای وزارت ارتباطات گزارش شود تا بتوان بر اساس آن از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولید داخل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ردیف اختصاصی بودجه به وزارت ارتباطات تعلق گرفت، اضافه کرد: در این زمینه ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از سوی وزارت ارتباطات در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت که این موضوع در بودجه سال ۹۷ آمده است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد