انگلیس برای حفاظت از کودکان به شرکت های فناوری مهلت داد

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از پرس اسوسیشن، طبق اعلام «دفتر کمیساریای اطلاعات انگلیس»(ICO) شرکت های فناوری ۱۲ ماه فرصت دارند تا اقدامات جدید حفاظت از حریم شخصی کودکان را به پلتفرم های خود بیفزایند.

براساس اطلاعات موجود، ۱۵ استاندارد ذکر شده در قانون «طراحی تناسب سنی»(The Age Appropriate Design Code) باید در سرویس های آنلاینی که توسط کودکان استفاده می شود، اجرا شود. به این ترتیب حفاظت از اطلاعات کودکان به اولویتی در طراحی سرویس های مذکور از پایه منجر می شود.

اپلیکیشن ها و اسباب بازی های متصل به اینترنت، شبکه های اجتماعی، بازی های آنلاین و حتی وب سایت های آموزشی و سرویس های تماشای آنلاین را نیز شامل این قانون می شوند.

مهلت تعیین شده در ۲ سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی پایان می یابد و شرکت هایی که آن را اجرا نکرده باشند با اقدامات اجرایی ICO روبرو خواهند شد که شامل تحقیقات اجباری، دستور برای توقف پردازش و جریمه هایی معادل ۴ درصد درآمد جهانی شرکت است.

طبق قوانین موجود تنظیمات حریم شخصی باید در حالت پیش فرض ارتقا یابد و از ارائه تکنیک هایی که کودکان را به دستکاری تنظیمات تشویق می کند، باید خودداری شود.

به عنوان مثال تنظیمات مکان یابی که موقعیت مکانی کودک را به کاربران سراسر جهان نشان می دهد، باید به طور پیش فرض خاموش باشد. همچنین جمع آوری و اشتراک گذاری اطلاعات نیز باید به حداقل برسد.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد