انگلیس و ارتقای صنعت بازی به یک میلیارد پوند

سازمان تجارت بازی انگلیس (UKIE) طرحی را به پارلمان ارائه داده است تا در صورت پیروی دولت از توصیه‌های این سازمان، صنعت بازی انگلیس را به میزان یک میلیارد پوند گسترش دهد.

این گزارش که موسوم به «طرح برای رشد» است به طور مستقل توسط موسسه «اولسبرگ اس پی آی» به نمایندگی از سازمان UKIE و بر اساس مشاوره با رهبران ارشد دولتی و صنعتی انجام شده است.

این طرح به تفصیل به بررسی تاریخ صنعت و الگوهای تجاری و همین طور شناسایی اشتباهات بازاری که انگلیس با آن روبرو است، پرداخته است. این طرح همچنین توصیه‌هایی را ارائه می‌دهد که اگر دولت آنها را اجرا کند، هر سال یک میلیارد پوند طی 5 سال آینده به اقتصاد انگلیس تزریق خواهد شد.

صنعت بازی انگلیس یک صنعت خیلی بزرگ است که زمینه لازم برای توسعه دهندگان کلیدی مثل راک استار نورث، دیپ سیلور دامبوستر، راک استدی استودیو و بسیاری از توسعه دهندگان مستقل دیگر نظیر بوسا استودیو، هلو گیمز، و سایرین را فراهم می‌کند.

اگر این گزارش از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد، می‌تواند تاثیر زیادی بر صنعت داشته باشد مثل حمایت از رشد منطقه‌ای و صادرات، روش‌های جذب و حفظ استعداد و تامین مالی از سوی انگلیس و اتحادیه اروپا برای به رسمیت شناختن بازار بازی‌ها در کنار سایر صنایع.

دولت پیش از این به رسمیت شناخته است که بخش بازی‌ها می‌تواند نقش مهمی در دستیابی لندن به اهداف بلندپروازانه خود برای دو برابر کردن صادرات داشته باشد و این گزارش اشاره می‌کند که چگونه می‌توان به این هدف دست یافت. این هدف با همکاری و مشارکت با صنعت قابل دستیابی است، با رویکرد جهانی ولی اقدام داخلی.

منبع: اقتصاد خلاق

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد