اینستاگرام مسدود شدن اکانت کاربران را خبر می‌دهد

به گزارش فناوری فرهنگی، چندی پیش بود که اخبار و گزارش های متعددی از سوی کاربرانی که حساب کاربری آنها بدون اطلاع قبلی از سوی شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود و بسته شده بود، منتشر شد که نشان دهنده شکایت و نارضایتی آنها در خصوص عدم اطلاع رسانی از سوی اینستاگرام مبنی بر بسته شدن ناگهانی اکانتشان بود.

حالا اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های زیرمجموعه فیس بوک اعلام کرده است که از این پس مسدودسازی اکانت های کاربرانی که برخی از قوانین و مقررات این شبکه اجتماعی را نقض کرده اند،  به اطلاع آنها خواهد رسید.

بدین ترتیب کاربران صفحات اینستاگرامی قادر خواهند بود قبل از آنکه اکانتشان بسته و مسدود شود و دیگر به محتوای آن دسترسی نداشته باشند، از این اتفاق آگاه شوند و اقدامات لازم را برای پشتیبان گیری از اطلاعات حساب کاربری شان را انجام دهند.

اینستاگرام قبلا اعلام کرده بود آن دسته از کاربرانی که به نقض برخی قوانین همچون انتشار محتوای غیراخلاقی ، فروش داروهای قاچاق ، تسلیحات نظامی و تروریستی ، انتشار اخبار کذب و دروغین و همچنین برخی دیگر از کارهای خلاف قوانین شبکه های اجتماعی اقدام می کنند، مسدود خواهند شد.

طبق گزارشی که در وب سایت gsmarena آمده است، کاربران صفحات اینستاگرامی در صورت بروز هرگونه تخلف در محیط این شبکه اجتماعی نوتیفیکیشن زیر را دریافت و مشاهده خواهند کرد:

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد