باگزبانی بدون تفنگ شکار می‌شود/ نه به اسلحه در آمریکا

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ددلاین، فاد باید راه دیگری برای گیرانداختن باگزبانی پیدا کند. در نسخه جدیدی که از کارتن کلاسیک «لونی تونز» ساخته شده و از شبکه «اچ‌بی او مکس» پخش می‌شود، دیگر فاد که همیشه به دنبال باگزبانی است، نمی‌تواند از تفنگ استفاده کند.

گفته شده در نسخه جدید از این کارتون‌ها فاد در پاسخ به خشونت در آمریکا، دیگر تفنگ به کار نمی‌گیرد و از ابزارهای دیگری برای شکار باگزبانی استفاده خواهد کرد.

پیتر بروانگارد از تهیه کنندگان این سریال در گفتگو با نیویورک تایمز گفته است: دیگر تفنگ در این سریال جایی ندارد اما می‌توانیم دیگر اشکال خشونت‌های کارتونی را به کار بگیریم مثلا از تی‌ان‌تی استفاده کنیم که دیگر نقطه اوج ماجراست.

براونگارد در عین حال تاکید دارد که کارتون جدید به نسخه‌های اصلی وفادار می‌ماند و همه تلاش آنها این است که روال «لونی تونز» حفظ شود.

با این حال وی یادآوری کرده که نسخه‌های مدرن باید بازتاب‌دهنده حساسیت‌های مدرن هم باشند و به همین دلیل موجی از دیالوگ ضد-زورگویی در این قصه‌ها دنبال می‌شود چون در نهایت همه باید با هم دوست باشند و با هم کنار بیایند.

وی افزود: البته کارتون «لونی تونز» تقریباً نقطه مقابل این دیدگاه است و ۲ شخصیت اصلی آن کاملاً با هم ناسازگار هستند.

شبکه «اچ‌بی‌او مکس» به تازگی پخش برنامه‌های کودک و خانوادگی‌اش را شروع کرده که شامل کارتون «لونی تونز» هم می‌شود.

باگزبانی خرگوش زبلی است که علی‌رغم آرامشی که دارد مهم‌ترین شخصیت «لونی تونز» محسوب می‌شود. بی‌توجهی گستاخانه او به شکارچی که همیشه دنبالش است باعث شد که در طول جنگ جهانی دوم و پس از آن محبوب تماشاچیان آمریکایی باشد. او نماد کارتون‌های «لونی تونز» و کمپانی برادران وارنر است.

المر فاد هم یک شکارچی و مخالف باگزبانی است اما معمولا به خودش و سایر شخصیت‌های منفی اطرافش آسیب می‌رساند. جمله معروف او این است: شششش. ساکت باشید، من دارم خرگوش شکار می‌کنم.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد