با موضوع زندگی مادر امام عصر (عج) انیمیشن «شاهزاده روم» از تلویزیون پخش می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی،شبکه اول سیما انیمیشن «شاهزاده روم» که درباره زندگی مادر امام عصر (عج) است را همزمان با نیمه شعبان پخش می‌کند.

 انیمیشن «شاهزاده روم» کاری از گروه هنر پویاست که ساعت ١۶ روز یکشنبه، دوم خرداد ماه همزمان با روز ولادت امام عصر (عج) از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

همچنین این انیمیشن ایرانی ساعت 21 شنبه اول خرداد مصادف با شب نیمه شعبان از شبکه کودک و نوجوان نیز پخش خواهد شد.

«شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام صلوات الله علیه ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک ‌سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری پس از کسب لوح تقدیر ویژه سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در سال گذشته توسط گروه هنر پویا با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» توانست به فروش 5 میلیارد تومانی در گیشه سینماهای ایران و رتبه سومین فیلم پرمخاطب سال 94 دست یابد.

گروه «هنرپویا» (کنسرسیوم مشترک مؤسسات هفت‌سنگ و سلوک‌افلاکیان) این انیمیشن سینمایی را در سال ٩۴ عرضه کرده است. این گروه بنا دارد در سال آینده فیلم انیمیشن سینمایی «فیلشاه» را روانه بازار کند.

منبع: ایسنا

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد