«بتمن» سریال می‌شود/ زندگی در دنیای گاتهام

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ورایتی، اچ‌بی‌او مکس قصد دارد سریالی درام از شهر گاتهام و فضای پلیسی آن با همکاری مت ریوز و ترنس وینتر بسازد. این سریال که اسپین‌آف جدیدی با تمرکز بر جرم و جنایت در شهر گاتهام است هنوز عنوانی ندارد و در همان فضایی می‌گذرد که ریوز برای فیلم بلند «بتمن» با بازی رابرت پتینسون خلق می‌کند.

این نخستین قراردادی است که ریوز با کمپانی برادران وارنر می‌بندد و در آن به عنوان تهیه‌کننده حضور خواهد داشت.

مت ریوز از این پروژه به عنوان فرصتی شگفت‌انگیز یاد کرده که کمک می‌کند هم دنیای بتمن که در فیلم سینمایی خلق شده گسترش یابد و در عین حال به نوعی تعمیق شود و هم جزییات بیشتری از آن ارایه شود.

وی همچنین همکاری با ترنس وینتر که نوشته‌های تاثیرگذار و قدرتمندی درباره دنیای جنایت و فساد در کارنامه‌اش دارد را یک رویای محض خوانده است.

ترنس وینتر به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد. او خالق سریال «امپراطوری ساحلی» و نویسنده و تهیه‌کننده و کارگردان سریال تحسین شده «سوپرانوها» بود. او ۱۲ نامزدی امی برای این برنامه کسب کرد و ۴ جایزه را به خانه برد. وی یک نامزدی اسکار برای فیلمنامه «گرگ وال استریت» اسکورسیزی هم در کارنامه دارد.

ریوز اکنون در حال کارگردانی و تهیه فیلم سینمایی «بتمن» است که قرار است از اکتبر ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود. این فیلم با بازی پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، کالین فارل و اندی سرکیس در دست ساخت است.

وی سازنده فیلم های دیگری چون «جنگ برای سیاره میمون‌ها» و «طلوع سیاره میمون‌ها» هم بوده است و ابتدا کارش را به عنوان نویسنده و کمک کارگردان و بعد کارگردان فیلم شروع کرد. او سابقه کار برای تلویزیون هم دارد و برای نتفلیکس و آمازون سریال تهیه کرده است.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد