بهره گیری از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال ضروری است

به گزارش فناوری فرهنگی، ملک محمد قربان پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهره گیری از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: بخش ای تی و فضای مجازی از ظرفیت های بسیار مهم در بخش اشتغال هستند که باید از این بخش برای کاهش نرخ بیکاری در این استان بهره گرفت.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در این استان، عنوان کرد: کاهش نرخ بیکاری  وایجاد اشتغال از مهمترین اولویت های مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توانمندی های بسیاری در سطح استان برای ایجاد اشتغال وجود دارد که باید این توانمندی ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

 ایجاد فضای کسب و کار در چهارمحال و بختیاری ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه عملیاتی شدن طرح های اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری ضروری است، بیان کرد: اجرای شدن طرح های اشتغال زای بخش  روستایی نقش مهمی در افزایش اشتغال در سطح استان چهارمحال و بختیاری دارد.

وی تاکید کرد: فعال شدن کسب وکارهای روستایی موجب کاهش مهاجرت در این استان می شود.

وی تصریح کرد: بانک ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال در این استان دارند و باید با تمام توان در مسیر اجرای طرح های اشتغالزا در این استان حرکت کنند و موانع پرداخت تسهیلات را رفع کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد شدن فضای کسب و کار در چهارمحال و بختیاری زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در این استان است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد