تدوین قانون کنترل و ساماندهی بازار بازی های رایانه ای کشور

به گزارش فناوری فرهنگی،رییس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز کشور، تدوین قانون و مقررات ساماندهی و کنترل بازار بازی های رایانه ای کشور را خواستار شد.

خسرو کردمیهن  افزود: از مسوولان مربوطه درخواست می شود تا حوزه بازی های رایانه ای در کشور را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و برای کنترل و ساماندهی آن قوانین لازم را تدوین کنند.

وی، بازی های رایانه ای غیرمجاز را از قوی ترین ابزارهای دشمن برای آسیب رساندن به جوانان و نوجوانان کشور دانست و گفت: این امر می طلبد تا مسوولان کشور با نگاهی عمیق مسائل این حوزه را رصد کنند.

کردمیهن با بیان اینکه بازهای رایانه ای مخاطب بسیاری در بین کودکان و قشر جوان و نوجوان دارد، تصریح کرد: با پایش بازارها، عرضه بازی های رایانه ای و آگاه سازی خانواده ها نسبت به خطرات و آسیب های ناشی از بازی های رایانه ای غیرمجاز می توان تا حد بسیاری با این بازی های غیرمجاز مقابله کرد.

رییس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز کشور در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان چهارمحال و بختیاری، افزود: استقبال خوب مردم استان از این نمایشگاه نشان از مدیریت خوب برگزاری نمایشگاه و اشتیاق مردم نسبت به استفاده از بازی های ایرانی است.

کردمیهن، ترویج و تعمیق استفاده از بازی های رایانه ای ایرانی و سالم را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: از پیشنهاد هر استانی که درخواست برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال بدهد استقبال می کنیم.

وی با قدردانی از عوامل برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: از حضور استاندار، دادستان و سایر مسوولان این استان در نمایشگاه قدردانی کرده و امید است تا با نگاه خوب و روشنی که این مسوولان دارند شاهد کمترین آسیب ها در حوزه بازی های رایانه ای در این استان باشیم.

به گزارش برنا، دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان با همکاری شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهارم تا دهم خرداد ماه در محل فرهنگسرای شهرکرد دایر شد که به گفته مسوولان بیش از 35 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

منبع:برنامیوز

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد