خدمات هوشمند گوگل آینده را برای صاحبان مشاغل پیش‌بینی می‌کند

به گزارش فناوری فرهنگی،این خدمات که Cloud Machine Learning نام گرفته و به شرکت‌های تجاری امکان می‌دهد تا مدل خاص مورد نیاز خود را برای پیش بینی آینده طراحی کنند. بدین منظور کاربران باید از داده هایی که در دیگر سرویس‌های کلود گوگل ذخیره شده، استفاده کنند.

این سرویس کلود هوشمند داده های موجود را تجزیه و تحلیل کرده و آموزش های لازم را به دست می آورد و سپس از این اطلاعات برای مدل سازی و پیش بینی آینده برای صاحبان مشاغل مختلف استفاده می‌کند.

از جمله این پیش‌بینی‌های حرفه‌ای می توان به این موارد اشاره کرد: یک کاربر چه زمانی بر روی یک آگهی تبلیغاتی مربوط به هر کسب و کار کلیک می کند و در چه شرایطی ممکن است محصول خاصی را خریداری کند. این کار با تحلیل داده‌هایی که به طور ناشناس از کاربران مختلف جمع آوری می‌شود صورت می‌گیرد و گوگل در این زمینه با شرکت نرم افزاری Criteo همکاری کرده است.

ساخت رایانه‌ها و سیستم‌های هوشمند در اولویت فعالیت‌های گوگل بوده و از جمله دیگر محصولات گوگل در این زمینه می‌توان به TensorFlow اشاره کرد که از قابلیت‌های آن برای هوشمندسازی دیگر سرویس های این شرکت از جمله سرویس عکس و جیمیل استفاده می‌شود.

منبع: فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد