در راستای آزمون استخدام بخش خصوصی، مدیران 1000 شرکت برتر خصوصی دور هم جمع شدند

به گزارش فناوری فرهنگی، نخستین «مجمع هماهنگی بخش خصوصی» صبح روز 26 مردادماه به میزبانی مجموعه رقابت‌های تخصصی «فن‌آورد» و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این همایش مدیران ارشد بیش از 1000 شرکت خصوصی و استارت‌آپ برتر کشور با محوریت ارزیابی و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی گردهم آمدند تا در مورد چالش‌های این حوزه با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد که از مبادی شرکت‌های خلاق بوده و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز راه‌اندازی شده است، آزمون استخدام بخش خصوصی را در پاسخ به درخواست شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، تجاری، صنعتی و فناور بخش خصوصی مبنی بر استخدام نیروهای انسانی کارآمد با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز راه‌اندازی شده است.
در این همایش محمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به عنوان یکی از سخنرانان اصلی همایش در خصوص اقدام فن‌آورد را اقدامی نوآورانه و خلاقانه در حل مشکلات اتصال متخصصان به بخش خصوصی عنوان کردند و افزودند: تلاش‌های بخش خصوصی در زمینه پیشرفت اقتصاد کشور ستودنی است. بخش خصوصی همواره با تکیه بر نقاط مثبت و روشن موجود در کشور و همچنین استفاده درست از نیروهای انسانی پیشرو بوده است.
مهندس نیری همچنین در این همایش که در راستای آغاز ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی برگزار شده بود، افزود: «عزیزان حاضر بخش خصوصی در این مجمع کنار هم جمع شده‌اند تا با شرکت در چنین هم‌اندیشی‌هایی در موقعیت‌های شغلی سازمان خود بتوانند این مشکل بزرگ را از طریق تعامل و همکاری با این مجموعه را حل کنند.»
گفتنی است در جریان این همایش همچنین ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی آغاز شد.
دبیر همایش نخستین مجمع هماهنگی بخش خصوصی با اشاره به اینکه ثبت نام سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی از امروز همزمان با برگزاری مجمع شروع شده و داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون به www.inre.ir مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: “در آزمون امسال ۲۰۳ عنوان شغلی تعریف شده و پیش‌بینی می‌کنیم که با توجه به حضور بیش از 1750 شرکت دانش‌بنیان، صنعتی، تجاری و فناور به صورت گسترده از سراسر کشور در این آزمون، بیش از ۱۰ هزار نفر معرفی موفق خواهیم داشت.

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد