دسترسی شرکت‌های دانش‌بنیان به تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور

به گزارش فناوری فرهنگی، اصغر نوارلله‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی، ماموریت اصلی صندوق کارآفرینی امید را حمایت از کسب و کارهای عمومی دانست و افزود: از آنجایی که حمایت از کسب و کارهای دانش‌بنیان در  حیطه ماموریت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی بوده است، ما در این زمینه ورود نکردیم.

وی با اشاره به تعدد شعبات این صندوق در سراسر کشور، خاطر نشان کرد: همکاری صندوق نوآوری با صندوق کارآفرینی امید موجب‌ می‌شود که متقاضیان دریافت حمایت بدون نیاز به مراجعه به تهران بتوانند به تسهیلات مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق کارآفرینی امید دسترسی داشته باشند.

نورالله‌زاده امضای تفاهم نامه میان این دو صندوق را در راستای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های دانشی دانست و یادآور شد: صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی است که صرفا در حوزه تامین مالی کسب و کارهای خردو کوچک وارد شده است و با اقداماتی که انجام شده، تسهیلات لازم را به متقاضیان این حوزه ارائه کردیم.

رییس صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر اینکه با امضای این تفاهم‌نامه خدمات مالی در محل به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه خواهد شد، اظهار کرد: ما تاکنون با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همکاری داشتیم و با این تفاهم‌نامه فرصتی ایجاد شده که در کنار ارائه خدمات مالی، شرکت‌ها با یکدیگر آشنا شوند که این امر به پایداری کسب‌وکارهای دانش‌بنیان منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته خدمات کمتر مشمول شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شد، گفت: در عصر حاضر نیاز داریم کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، جایگزین کسب‌وکارهای سنتی شود و در سایه این همکاری منابع مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق کارآفرینی امید در جهت توسعه این شرکت‌ها هزینه شود.

رییس صندوق کارآفرینی امید ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده حمایت‌های بیشتری از سوی این صندوق به کسب‌وکارهای فناورانه اختصاص یابد و این همکاری فصل جدیدی برای ارائه خدمات بیشتر به شرکت‌های دانش بنیان باشد.

منبع: ایسنا

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد