دومین جشنواره اسباب‌بازی برگزار می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی را از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ برگزار می‌کند.

به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره در هشت بخش اصلی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برای علاقه‌مندان، فعالان و پژوهش‌گران صنعت اسباب‌بازی، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان و… برپا خواهد شد.

«برگزاری همایش یک روزه در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان»، «اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی و معرفی برترین‌ها» و «ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۴ و معرفی برترین‌ها» و «ارزیابی اسباب‌بازی‌های مجوز تولیدی در سال ۱۳۹۴ و معرفی برترین‌ها» از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

«برگزاری نمایشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازی‌ها ویژه تولید کنندگان و وارد کنندگان و طراحان»، «برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی»، «برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی کودکان» و «برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی‌های بومی و سنتی» از دیگر بخش‌های دومین جشنواره اسباب‌بازی کانون به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش هدف از برپایی این رویداد فرهنگی، رشد آگاهی عمومی جامعه و والدین از نیازهای فرزندان خود در حوزه‌های اسباب‌بازی و سرگرمی، شناسایی و تقدیر از صاحبان اندیشه و تلاش‌گران در زمینه‌های طراحی، نرم‌افزار و توسعه دانش عمومی در این حوزه، شناسایی و تقدیر از تولیدکنندگان و معرفی تولیدات آن‌ها به خانواده‌ها و اطلاع‌رسانی از وضعیت کل توانایی و ظرفیت موجود در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی است.

 اولین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی ۱۲ تا ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

منبع: مهر

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد