رشد انفجاری استفاده از اپلیکیشن‌های همراه در عصر کرونا

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از زد دی نت، تحقیقات مؤسسه اپ آنی نشان می‌دهد در شش ماهه اول سال ۲۰۲۰ استفاده از گوشی‌های هوشمند برای بازی، انجام امور مالی و اجرای طرح‌های مشترک به شدت افزایش یافته است.

در همین اساس کاربران تلفن همراه در سطح جهان در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۶ تریلیون ساعت را صرف استفاده از گوشی کردند و میزان استفاده از اپلیکیشن‌های تجاری طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. بودجه صرف شده برای استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه طی این مدت بیش از ۵۰ میلیارد دلار بوده که نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

از مجموع ۵ اپلیکیشن محبوب برای پیشبرد کسب و کارهای تجاری از طریق تلفن همراه ۳ اپلیکیشن برای برگزاری ویدئوکنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرند. ۵ اپلیکیشن یادشده عبارتند از زوم، مایکروسافت تیمز، گوگل میت، لینکداین و سیسکو وب اکس.

بیشترین رشد در زمینه استفاده از اپلیکیشن‌های تجاری مربوط به هند بوده و این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ رشدی ۴۵۰ درصدی را در این حوزه شاهد بوده است. همچنین محجوب‌ترین اپلیکیشن‌های مالی شخصی همراه طی این مدت کش اپ، ونمو، زله و پی پال بوده‌اند.

یافته‌های اپ آنی حاکیست هر کاربر در ماه آوریل به طور متوسط ۴.۳ ساعت از وقت خود را صرف استفاده از گوشی کرده است. سفارش تبلیغات موبایلی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۷۰ درصد افزایش یافته و نتفلیکس، تیک تاک و اسنپ چت محبوب ترین برنامه‌های تفریحی مورد استفاده کاربران طی این مدت بوده‌اند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد