رشد سریع اسنپ چت همچنان ادامه دارد

به گزارش فناوری فرهنگی،با تماشای بیش از ده میلیارد ویدیو در روز، میزان تماشای این نوع محتوا در اسنپ چت در مقایسه با دو ماه گذشته 25 درصد افزایش داشته است. طبق اعلام اسنپ چت ،میزان تماشای ویدیو در این اپلیکشین از ماه نوامبر تاکنون 67 درصد رشد داشته است. جالب است بدانید میزان تماشای ویدیو در هر روز در تابستان سال گذشته تنها 4 میلیارد بار بوده است. دلیل اصلی این رشد استفاده کاربران از قابلیت Stories اعلام شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت ویدیوهایی از زندگی روزمره خود آپلود می کنند که ظرف بیست و چهار ساعت برای سایر کاربران قابل تماشا است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اسنپ چت به سختی تلاش می کند تا اثبات کند تنها وسیله ای برای مصرف محتوا نیست، بلکه کاربران آن محتوا را تولید می کنند. درست همانطور که رابرت پک از تحلیلگران موسسه سان تراست رابینسون هامفری در یکی از پژوهش های خود خاطر نشان کرده، کاربران اسنپ چت از تصاویر و ویدیوها به جای کلمات برای بیان نظرات خود استفاده می کنند: “امروزه مکالمه ها تنها شامل ویدیو یا تصویر نمی شوند، بلکه مکالمه ها با تصاویر و ویدیوها آغاز می شوند. رفتار کاربران به نحوی تغییر کرده که امروزه از تصاویر به عنوان راهی برای ثبت خاطرات استفاده می کنند.”

اسنپ چت که با قالب Self destruct یا نابودی خودکار محتوا 10 ثانیه پس از تماشا شناخته می شود، اکنون در سراسر جهان بیش از 100 میلیون کاربر دارد. تا ماه فوریه، کاربران این سرویس روزانه 30 دقیقه را صرف استفاده از آن می کردند و 60 درصد آنها در این مدت به تولید محتوا می پرداختند.

اگرچه رشد ارزش این اپلیکیشن کمی با کندی روبرو شده، اما آخرین بار ارزش آن 16 میلیارد دلار اعلام شده است. این در حالی است که ارزش این سرویس سه سال گذشته تنها 800 میلیون دلار بود.

منبع:تک شات

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد