شیب صعودی مشترکان شبکه ۵G در کره جنوبی!

به گزارش فناوری فرهنگی،با اینکه پیش از توسعه زیرساخت های نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به ۵G نیز کره جنوبی میزبان سریع ترین اینترنت جهان بود، حالا به نظر می رسد که قصد دارد با برقراری و راه‌اندازی زودهنگام نسل جدید و پرسرعت اینترنت همراه در این کشور واقع در شرق آسیا، گوی رقابت را از سایر کشورهای پیشرفته جهان برباید و نام خود را در پیشگامان توسعه و راه اندازی شبکه۵G به ثبت برساند.

طبق جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی ارتباطات و فناوری کره جنوبی، در آوریل ۲۰۲۰ تعداد کل مشترکان و کاربران شبکه ۵G در این کشور از مرز شش میلیون نفر نیز عبور کرده و به ۶.۳۴ میلیون کاربر افزایش یافته است.

از جمله اپراتورهای مخابراتی فعال در کره جنوبی می توان به شرکتهای SK telecom و KT Corp و LG Uplus اشاره کرد که در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای برقراری و راه اندازی این نسل جدید از شبکه اینترنت همراه در این کشور کرده‌اند.

بر اساس این آمار و گزارش های منتشر شده که در وب سایت outlookindia آمده است، تعداد مشترکان شبکه ۵G شرکت SK telecom در آوریل ۴۵ درصد، شرکت کی تی ۳۰.۳ درصد و شرکت ال جی یوپلاس نیز ۲۴.۷ درصد رشد و افزایش داشته است.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد