ضیافتی صمیمانه به صرف شام و دوستی بهانه‌ای به نام انیمیشن در جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

به گزارش فناوری فرهنگی، در همه‌ی جشنواره‌های داخلی و خارجی بعد از همه‌ی خستگی‌های و روزها تلاش، کشور میزبان به رسم مهمان‌نوازی و کمی دور شدن از فضای کاری، در یک ضیافت مدعوین را به یک ضیافت صمیمانه و دوستانه دعوت می‌کند. سه‌شنبه شب و در سومین شب جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میزبان اعضای هشت کشور شرکت‌کننده در این جشنواره به صرف شام و دوستی بود.

بعد از برگزاری نشست‌ها، پخش فیلم‌ها و امضای تفاهم‌نامه‌ها، مهمانان خارجی و برخی از مهمانان ایرانی، سالن کانون پرورش فکری را به مقصد یک محفل خصوصی و دوستانه با حضور سفیران کشورهای مجارستان و روسیه و همچنین اعضای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ترک کردند.

در این ضیافت که برای گپ و گفت بیشتر و همچنین به جا آوردن رسم مهمان‌نوازی ایرانی برگزار شد، شرکت‌کنندگان از کشورهای خارجی و شرکت‌های داخلی فرصت صمیمانه‌تری برای گفت و گو به دست آوردند و با میزبانان اصلی خود دیدار کردند.

 

رضایت شرکت‌های ایرانی

چند نماینده از شرکت‌‌های ایرانی در ضیافت شام حضور داشتند که نقطه نظرات خود را درباره‌ی چگونگی برگزاری و سایر بخش‌های جشنواره عنوان کردند. آقای مهدی کارگزار مدیر تولید شرکت فانوس خیال که اولین تجربه‌ی حضور خود را در دوسالانه‌ی انیمیشن پشت سر می‌گذارند از فضای خوب و مفیدی که در این جشنواره در اختیار داشتند صحبت کردند و ابراز امیدواری کردند که این جشنواره در هر دوره به موفقیت بیشتری دست پیدا کند. همین‌طور درباره‌‌ی تصوراتی که قبل از جشنواره و تاثیر آن داشتند صحبت کردند و در مورد به وجود آمدن تعامل و ارتباط با شرکت‌های خارجی ابراز خوشحالی کردند. همین‌طور وجود پاویون بین‌المللی را در بازار انیمیشن تهران به عنوان یک فرصت خوب و چشمگیر برای تولید‌کنندگان انیمیشن در ایران دانستند و برای به وجود آمدن بازار جهانی برای فعالان ایرانی این عرصه آینده‌ی روشنی را متصور شدند.

همچنین ابراز امیدواری کردند که در دوره‌های بعدی تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای عموم مردم بیشتر صورت بگیرد تا خانواده‌ها و افرادی که قصد وارد شدن به دنیای حرفه‌ای کار و آکادمیک را دارند بتوانند با برقراری ارتباط با افراد فعال در این عرصه و حضور در این نمایشگاه دستاورد مناسبی را داشته باشند.

 

اهدای هدایا به رسم یادبود

بعد از اتمام مراسم شام و صحبت‌های دوستانه، از طرف معاونت علمی وفناروی ریاست جمهوری برای مهمانان به رسم یادبود هدیه‌هایی تدارک دیده شده بود که هنگام خروج با گرفتن عکس‌های یادگاری و فضایی صمیمانه به آن‌ها اهدا شد.

 

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد