عرضه «بنیامین» در «عماریار»

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از «عماریار»،انیمیشن سینمایی «بنیامین»به کارگردانی «محسن عنایتی» و تهیه‌کنندگی «مصطفی حسن‌آبادی»، از سه‌شنبه 20 خردادماه از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار به آدرس Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی عرضه ‌شد.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» با 5 میلیارد و 221 میلیون تومان فروش در سینماتیکت و 312 میلیون تومان فروش در مناطق و شهرهای فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینماسیار)، در مجموع 5 میلیارد و 533 میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت.

این انیمیشن، داستان دو دوست به نام‌های «آشر» و «بنیامین» را روایت می‌کند که خرابکاری‌ آشر، باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفرازونشیب بنیامین و آشر.

علاقه‌مندان برای تهیه انیمیشن سینمایی «بنیامین»، می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانیAmmaryar.ir مراجعه کرده و با کد تخفیف benyaminاز 50 درصد تخفیف ویژه خریداشتراک سه ماهه به مناسبت انتشار انیمیشن بنیامین برخوردار شوند.

بنیامین، در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه«تجلی اراده ملی» را به خود اختصاص داد و در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، جایزه«بهترین انیمیشن سینمایی» را کسب کرد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد