فعال شدن ۴٠٠ مجتمع فرهنگی دیجیتال در کشور

به گزارش فناوری فرهنگی،مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم اکنون ۴٠٠ مجتمع فرهنگی دیجیتال و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور فعال شده است.

مهدی افراسیابی در حاشیه برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: شبکه ملی فرهنگ متولی فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال در کشور است که با راه اندازی مجتمع های دیجیتال در راستای توسعه و تعمیق سواد رسانه ای، آموزش و تولید محتوا در فضای مجازی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: مجتمع های دیجیتال نقش موثری در فعالیت های رسانه ای، بازارسازی، تولید محتوا و اقتصاد فرهنگ دارد.

افراسیابی، بازارسازی را از مهمترین حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان عرصه رسانه دیجیتال عنوان کرد و گفت: ایجاد بازار دائمی و برگزاری نمایشگاه ها می تواند بهترین حمایت از فعالان این عرصه باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون فرایند مجوزدهی به متقاضیان رسانه دیجیتال ظرف ١٠ روز انجام می گیرد، گفت: تلاش می شود تا این مدت زمان، کاهش بیشتری داشته باشد و در کنار آن تسهیلات بهتری در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

به گفته مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال گذشته نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کشور به شکل ملی برگزار شد و امسال نخستین استانی که اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده، چهارمحال و بختیاری است.

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال چهارمحال و بختیاری با همکاری شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهارم تا دهم خردادماه از ساعت ١۵ تا ٢٢ در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد پذیرای بازدیدکنندگان بود.

منبع: اقتصادخلاق

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد