فناوری‌های نوین به کمک فروشندگان کسب و کارهای هویت‌ساز آمده‌اند

به گزارش فناوری فرهنگی، ابوالقاسم شیرازی، رئیس صنف اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش محصولات پوشاک، بی شک اتخاذ تصمیم فروش آنلاین و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه عفاف و حجاب امری هوشمندانه است.

ابوالقاسم شیرازی افزود: اتحادیه صنف پوشاک تهران با شناسایی تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب و تشکیل کارگروهی پیرامون این مسئله در روزهایی که به دلیل کمبود مواد اولیه این بزرگواران دچار مشکل شده بودند، سعی بر کم کردن مشکل کمبود مواد اولیه از جمله نخ و پارچه را داشت.

او ادامه داد: اتحادیه پوشاک تهران مانند گذشته از حامیان فرهنگ‌سازی محصولات عفاف و حجاب برای نهادینه کردن ریشه‌های عفاف در بین اقشار مختلف جامعه حمایت می‌کند. فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب برای این صنف از اهمیت زیادی برخوردار است و حتی یک شماره از بولتن خبری خود را به این مسئله و تقدیر از تولیدکنندگان اختصاص دادیم.

این مسئول صنف اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران اظهار کرد: با توجه به خسارت‌های مالی که شرایط کنونی کشور (شیوع ویروس کرونا) ایجاد کرده است، اتحادیه با اطلاع رسانی آغاز به کار کردن این نمایشگاه از طریق صفحات مجازی خود از دست اندرکاران و تولیدکنندگان مشاغل هویت ساز حمایت کرد.

ابوالقاسم شیرازی گفت: با توجه به تجربیات انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در سال‌های فعالیت، نمایشگاه امسال از تنوع خوبی در محصولات برای جذب مخاطب برخوردار است.

او افزود: امیدوارم هموطنان با مراجعه به سایت و خرید محصولات از تولیدکننده‌ها حمایت و اجناس را با قیمت مناسب‌تری دریافت کنند و از طرفی انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب بتواند گستره فروش محصولات عفاف و حجاب را در کشور و اقشار مختلف جامعه گسترش دهند.

رئیس صنف اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران اظهار کرد: با توجه به این موضوع که ادامه روند شیوع ویروس کرونا غیرقابل پیش‌بینی است، در شرایط کنونی جامعه پیشنهاد اتحادیه نه تنها به تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات عفاف و حجاب بلکه به صنف و صنعت پوشاک، تمرکز بر افزایش دانش تولید روز و استفاده از بازاریابی فروش آنلاین محصولات است.

او افزود: اتحادیه از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در داخل کشور، با انجام مکاتبات گسترده با مسئولین ذیربط، سعی کرده است از فشار ایجاد شده بر بستر تولید و فروش پوشاک بکاهد و دغدغه‌ها و پیشنهادات اهالی این صنف و صنعت را به مقامات مسئول منتقل کند و از اعضا حمایت کند.

شیرازی گفت: اتحادیه در سال ۹۸ با تشکیل کارگروه عفاف و حجاب به سرپرستی دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان، نمایندگان و اعضا انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب و جمعی از تولیدکنندگان این حوزه سعی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با تعامل نزدیک با تولیدکنندگان این محصولات بپردازد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد