مروری بر وضعیت ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین اینترنت

به گزارش فناوری فرهنگی،طبق آمارهای ارائه شده در بخش 128 کیلوبیت شرکت‌های آریا شاتل و مخابرات فارس به عنوان ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین خدمات اینترنتی معرفی شده‌اند.

در حوزه اینترنت 256 کیلوبیت نیز از دو شرکت آسیا تک و آریا شاتل به عنوان ارائه‌کنندگان پرسرعت‌ترین خدمات اینترنت یاد شده است.

*** اینترنت 512 کیلوبیتی

در رده اینترنت 512 کیلوبیت نیز شرکت پارس آنلاین به عنوان ارائه‌کننده پرسرعت‌ترین خدمات اینترنتی طی دی‌ماه سال جاری شناخته شده و پس از آن شرکت‌های سروش رسانه و شبکه گستر پیام‌آوران کویر در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفته‌اند.

شرکت‌های گسترش ارتباطات مبنا، مخابرات همدان و مخابرات فارس نیز دیگر شرکت‌هایی هستند که از آنها به عنوان ارائه‌کننده پرسرعت‌ترین خدمات اینترنت یاد شده است.

*** اینترنت یک مگابیتی

طبق آمارهای ارائه شده در زمینه‌ی اینترنت یک مگابیتی هم شرکت داده‌پردازی رسپینا به عنوان ارائه‌کننده پر سرعت‌ترین خدمات شناخته شده و پس از آن پارس آنلاین و سروش رسانه در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.

همچنین شرکت‌های رهانت زنجان، مخابرات آذربایجان شرقی، آریاشاتل، رایانه دانش گلستان، بزرگ‌ نت آریا و مخابرات فارس دیگر ISP ‌های ارائه‌کننده خدمات پرسرعت در این بخش بوده‌اند.

*** اینترنت دومگابیتی

براساس اعلام متما، در ارتباط با اینترنت دومگابیتی شرکت شبکه گستر پیام‌آوران کویر در رده‌ اول جدول قرار گرفته و پس از آن شرکت مخابرات خوزستان و شرکت عصر انتقال داده‌ها رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین شرکت نداگستر صبا (صبانت) و شرکت فناوری متانت سپاهان از دیگر شرکت های ارائه‌کننده خدمات پرسرعت در این بخش بوده‌اند.

شرکت‌های رایانه دانش گلستان، بزرگ نت آریا و آریا شاتل هم دیگر ISP‌های ارائه‌دهنده خدمات پرسرعت دومگابیتی طی دی‌ماه سال جاری بوده‌اند.

منبع: ایسنا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد