نیاز استارت‌آپ‌های حوزه اینترنت اشیا به ۱۰ میلیارد تومان سرمایه

به گزارش فناوری فرهنگی، دکتر علی ناظمی، امروز در رویداد استارت آپی اینترنت اشیا که به صورت مجازی در صندوق نوآوری برگزار شد، گفت: این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات به فناوران ارایه می‌دهد، به طوری که هر طرحی را که عاملان صندوق یعنی صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن طرح باشند صندوق بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا ۸۰ درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

وی افزود: بعضی از استارت‌آپ‌های رویدادهای گذشته از امکان هم‌سرمایه‌گذاری استفاده کردند و طرح‌های آن‌ها از طرف عاملین صندوق ارسال شده است.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری گفت: استارت‌آپ‌های حاضر در رویداد جذب سرمایه اینترنت اشیا به ۱۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند و در صورت ورود عامل‌های سرمایه‌گذاری ما در قالب هم‌سرمایه‌گذاری در پروژه سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

ناظمی تاکید کرد: امیدواریم استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران از این رویداد نتایج مثبت بگیرند. این رویداد در حوزه‌های دیگر به صورت منظم برگزار خواهد شد و در صورتی که سازمان‌ها، مراکز علمی و صنایع، حوزه خاصی که دارای اولویت هستند را مدنظر داشته باشند آن را برگزار خواهیم کرد.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد