پویش استارتاپ پلاس برگزار می گردد

به گزارش فناوری فرهنگی، به منظور متنوع سازی اکوسیستم استارتاپی و رشد اقتصاد دیجیتال در کشور سامانه راه نوآوری و ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی در یک همکاری مشترک پویش حمایتی استارتاپ پلاس را برگزار می­کنند. هدف این پویش حمایت از شرکت­های نوپای فناوری محور در مراحل شتابدهی،جذب سرمایه و توسعه می باشد. بلاکچین، هوش مصنوعی و تحلیل داده، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی/ افزوده، خانه هوشمند، شهر هوشمند و تولید هوشمند حوزه‌های الویت‌دار مورد حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال هوشمندسازی برای پویش استارتاپ‌پلاس است. حمایت های پویش استارتاپ پلاس بدین شرح می باشد:

فاز شتابدهی

استارتاپ‌هایی که در مرحله ایده پردازی و توسعه محصول اولیه (دارای mvp) هستند و پیش از مرحله مقیاس قرار دارند، واجد شرایط شرکت در این فاز استارتاپ پلاس می‌باشند. حمایتی که ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برای این فاز در نظر گرفته شامل تسهیلات تا دو برابر هزینه شتابدهی است که با تنفس 6 ماهه و نرخ  4% برای شرکت کنندگان استارتاپ پلاس در نظر گرفته شده است. سقف تسهیلات در نظر گرفته شده 150 میلیون تومان می باشد. در صورت خروج از فاز شتابدهی 50 درصد آن قابل تبدیل به بلاعوض می باشد.

فاز جذب سرمایه

مخاطبین این فاز شرکت یا استارتاپ فعالی که توسط صندوق پژوهشو فناوری، vc ها، cvc ها، فرشتگان سرمایه گذار و مراکز نوآوری جذب سرمایه کرده‌اند، می‌باشد. حمایت این فاز دریافت تسهیلات تا 4 برابر میزان سرمایه‌گذاری است. این حمایت با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می گردد.

فاز توسعه

برای استارتاپ و شرکت های فعال در 7 حوزه، بسته حمایتی تا سقف 20 میلیون تومان جهت استفاده از خدمات در سامانه راه نوآوری در نظر گرفته شده است.

برای شرکت در پویش استارتاپ پلاس و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت innoway.ir/startupplus مراجعه نمایید یا با شماره 02183532331، 09306284684 تماس بگیرید.

منبع: برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاقکانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد