پیشنهاد ویژه نمایشگاه «گیم کانکشن فرانسه» به بازی‌سازان ایرانی

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مجموعه گیم کانکشن اعلام کرد که برای شرکت‌های ایرانی که به حضور در این رویداد علاقه‌مند هستند ۶۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

قیمت غرفه ۴ متری به همراه ۲ بلیت تجاری این رویداد ۳۸۰۰ یورو اعلام شده که با اعمال این تخفیف شرکت‌های ایرانی تنها ۹۹۰ پرداخت خواهند کرد.

مجموعه گیم‌کانکشن اعلام کرد که قیمت هر بلیت تجاری برای استودیوهای بازی‌سازی ایرانی از ۱۸۰۰ یورو به ۵۹۰ یورو کاهش پیدا کرده است.

همچنین قیمت بلیت معمولی این رویداد هم برای شرکت‌های ایرانی از ۴۹۰ یورو به ۱۹۰ یورو کاهش می‌یابد.

مجموعه گیم کانکشن که در برگزاری نمایشگاه TGC ۲۰۱۸ در قالب همکار برگزاری ایفای نقش نمود، اعلام کرد که میزان تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای بازی‌هایی که برنده جایزه گیمیستان رویداد TGC شده بودند به ۸۵ درصد افزایش پیدا می‌کند. بر همین اساس قیمت غرفه به همراه ۲بلیت تجاری از ۳۸۰۰ یورو به ۵۴۰ یورو و قیمت بلیت تجاری از ۱۸۰۰ یورو به ۲۷۰ یورو رسیده است.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به هر یک از برندگان گیمیستان ۵۴۰ یورو بابت تامین هزینه غرفه کمک مالی می‌کند. شرکت‌هایی که تمایل دارند در رویداد گیم‌کانکشن شرکت کنند و از این تخفیف بهره‌مند شوند می‌توانند تا ۲۷ مرداد ماه درخواست خود را به contact@ircg.ir ارسال کنند

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد