چالش تلگرامی چهار هفته مهربانی برای کمک به خیریه ها

به گزارش فناوری فرهنگی، ماجرا از این قرار است که در طی این چهار هفته و تا فرا رسیدن عید نوروز به چهار مرکز بزرگ خیریه کشور بصورت یک چالش جذاب و با مشارکت مردمی کمک مالی صورت میگیرد.
مدیر این کانال تلگرامی در گفتگو با خبرپو اینگونه توضیح داد که: «در این چالش میبایست هر نفر مبلغ هزار تومان به شماره حساب رسمی موسسات خیریه واریز و علاوه بر آن افراد نزدیک به خود را به این کار پسندیده مجاب کند.
همچنین در صورت توان صدای خود را در هنگام تقاضا از نزدیکان ضبط و برای ما ارسال کنند و در نهایت عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی را به تصویر مربوط به آن هفته تغییر دهد تا شاهد یکدست بودن مِهر در جامعه ی مجازی باشیم.
خَیّرین محترم نیز میتوانند جهت آگاهی از آمار دقیق کمکهای جمع آوری شده، تصویر فیش واریزی را برای ما ارسال کنند.»
وی افزود: «هدف از اجرای این طرح خداپسندانه به عنوان چالش جذاب علاوه بر جمع آوری یک عیدی کوچک برای عزیزان، نمایش قدرت مثبت و سازنده شبکه های اجتماعی به همه، و تشکر و قدردانی از مسئولانی است که تاکنون حامی اینگونه شبکه ها بوده اند.»
در آخر او علاوه بر مردم با فرهنگ، از تمامی هنرمندان، ورزشکاران، فعالان اجتماعی و سیاسی، کلیه نهادها و سازمانها و مسئولین امر تقاضا کرد جهت نمایش فرهنگ والای مردم ایران و رشد سطح آگاهی جامعه به این کمپین خداپسندانه در قالب این چالش جذاب بپیوندند.
همچنین از افراد شهیر و نام آشنای جامعه مانند هنرمندان و ورزشکاران خواست برای جذاب تر شدن این چالش، فعالیت خود را در محیط کاری خود (مانند صحنه ی فیلم برداری، زمین ورزش و غیره) در قالب فایل صوتی و تصویری به آدرسهای اعلام شده در کانال تلگرامی ارسال نمایند تا مشوّق مردم در این راه خداپسندانه باشند.

منبع: جهان نیوز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد