گردهمایی بازاریابی دیجیتال و استارت‌آپها برگزار شد

به گزارش فناوری فرهنگی، سومین گردهمایی «دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال(DMDay)، استارت‌آپ ها و تولید محتوا» با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه ها و دانشجویان و همچنین مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این رویداد گفت: در این گردهمایی سه روزه، نوین ترین روش ها و برنامه های جهانی بازاریابی دیجیتالی و شکل گیری استارت‌آپ های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه می شود.

وی افزود: «روز بازاریابی دیجیتال» صرفا یک رویداد نیست، بلکه بستری است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف کشور است.

قنبری با بیان اینکه بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش کرده تا آخرین دغدغه ها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالان و علاقه مندان این حوزه به اشتراک بگذارد، گفت: خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده است، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ری‌تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و غیره از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده است. در سومین رویداد بازاریابی دیجیتال نیز، مباحثی همچون ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همکاری گسترده‌تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان از محورهای اصلی برگزاری است.

دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی کند، گفت: این بخش‌ تمامی حوزه های مرتبط با صنایع مصرفی، بهداشتی، غذایی، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل و تجهیزات کامپیوتری، لباس و فروشگاههای تجاری و زنجیره ای و مواردی از این دست را شامل می شود.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد