اسباب‌بازی‌های خارجی با فرهنگ ایرانی به هیچ وجه همخوانی ندارد

به گزارش فناوری فرهنگی، استاندار قزوین گفت: اسباب‌بازی‌های خارجی با فرهنگ کشور همخوانی نداشته و ورود جهاد دانشگاهی در این حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی را در سطح استان ترویج می‌دهد.

فریدون همتی در هجدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید همکاری و تعامل ویژه با جهاد دانشگاهی داشته و در انجام برنامه‌ها مشارکت کنند.
وی بیان کرد: در راستای افزایش تعاملات باید کارگروهی متشکل از سازمان‌های مربوط در زمینه اقدامات جهاد دانشگاهی از جمله کمیته امداد، بسیج، میراث فرهنگی و دیگر دستگاه‌ها تشکیل شود تا فعالیت‌ها با تلفیقی از کار عملی و دانش ترویجی انجام شود.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در برنامه‌های جهاد دانشگاهی باید فرهنگ‌سازی نیز به موازات اقدامات انجام شده و در این مسیر اشتغال، تولید و رونق اقتصادی استان نیز در دستور کار قرار بگیرد.
همتی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات هفتگی در حوزه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی درست و مطلوب با توجه به توان عملیاتی در شهرستان‌ها  انجام شده و این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
وی گفت: بستر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان قزوین باید فراهم شود و در این مسیر باید ایده‌های جدید و خلق نوآوری مدنظر بوده و رشته‌های دانشگاهی جدید ایجاد شود.
استاندار قزوین با بیان این مطلب که اقدامات جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه اسباب‌بازی ارزشمند است، گفت: اسباب‌بازی‌های خارجی با فرهنگ کشور همخوانی نداشته و ورود جهاد دانشگاهی در این حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی را در سطح استان ترویج می‌دهد.

منبع: میزان

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد