برگزاری اولین دورهمی استارتاپ های نوآورانه در صنعت اسباب بازی در دانشگاه شریف

به گزارش فناوری فرهنگی، حاضرین این جلسه آقای سیرانی (بیزنسمن و مدیر بزرگترین فروشگاه اسباب بازی ایران(Matiloos)، آقای موسوی زاده؛ مدیر کارخانه اسباب بازی سازی، آقای مینفندرسکی؛ طراح صنعتی با بیش از 30 سال تجربه،  آقای لورک ؛بنیان گذار استارتاپ Agira و متخصص در تکنولوژی های AR و VR ، تاملی، کارشناس ستاد فناوری نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخچی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان کاوشگر نیاز فردا و خانم بابایی؛ طراح کانون پرورش فکری، طراح عروسک های دارا و سارا و عروسک های خلاقانه دیگر با بیش از 30 سال تجربه بودند.

در ابتدای دورهمی  ارائه ای درباره مسیر استارتاپ ها، از شناسایی فرصت تا مرحله جذب سرمایه، و متدهایی که برای انجام هر مرحله میتوان از آن ها استفاده کرد، انجام شد و برای صمیمی تر شدن فضا ، چند فعالیت خلاقانه انجام شد و بعد در زمینه نحوه مشاهده حساس برای شناسایی فرصت های بزرگ توضیحاتی داده شد.

در ادامه آقای  موسوی زاده، مینفندرسکی و سیرانی فضای موجود در صنعت اسباب بازی و نحوه ورود به این صنعت را از دیدگاه های مختلف توضیح دادند و بحث ها با سوال های  شرکت کنندگان جذاب تر شد.

در ادامه آقای لورک با پیش کشیدن تکنولوژی های جدید و کاربردشان در شکل گیری استارتاپ ها، دیدگاهی کاملا نو به شرکت کنندگان دادند.

در 30 دقیقه ی انتهایی دورهمی فرصتی برای شبکه سازی و پرسیدن سوال های موردی از مهمانان به شرکت کنندگان داده شد که خیلی  مورد استقبال قرار گرفت تا حدی که تیم برگزارکننده مجبور شد این زمان را تمدید نماید.

بعد از آن و پس از سخنان الهام بخش خانم بابایی برای آشنا شدن شرکت کنندگان با ایده پردازی، همه شرکت کنندگان به انجام یک فعالیت ایده پردازی خلاقانه پرداختند.

در انتهای مراسم آقای تاملی نگاه کامل تری از فرصت های موجود برای راه اندازی استارتاپ در حوزه صنعت اسباب بازی ارائه داده و شرکت کنندگان سوالاتی درخصوص شبکه سازی و فرصتهای این حوزه پرسیدند.

اولین دورهمی استارتاپ های نوآورانه در صنعت اسباب بازی با حضور فعالان این حوزه، با حمایت ستاد توسعه فناوی های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت برنامه تجاری سازی دانشگاه شریف و با همکاری شرکت دانش بنیان کاوشکر نیاز فردا برگزار گردید.

منبع: ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد