نینتندو هر سال 3 بازی موبایل جدید منتشر می کند

به گزارش فناوری فرهنگی، همانطور که می دانید کمپانی نینتندو در حال حاضر از وضعیت مطلوبی در صنعت گیمینگ برخوردار نیست و تا حدودی عرصه نسل هشتم کنسول های بازی را به سونی و مایکروسافت واگذار کرده است.

اگرچه کنسول سوییچ که احتمالاً اسفند سال جاری یا فروردین 96 روانه بازار می شود بخت اصلی نینتندو برای بازگشت به دوران اوج محسوب می شود، اما بستر بازی های موبایل فرصتی است که پتانسیل بالای موفقیت خود را اثبات کرده است.

چندماه پیش بازی پرسروصدای پوکمون گو با همکاری نینتندو منتشر شد و منافع زیادی را برای ژاپنی ها به همراه داشت و چندی پیش سوپر ماریو ران نیز به عنوان نخستین عنوان انحصاری دنیای ماریو در صنعت تلفن های هوشمند، البته فقط برای iOS عرضه گردید.

nintendo-tatsumi-kimishima-457_1

حال «تاتسومی کیمیشیما» مدیر نینتندو طی مصاحبه ای با یکی از رسانه های ژاپنی اذعان کرده قصد دارند هر سال دو یا سه بازی موبایلی جدید روانه بازار کنند و این روند از 2017 آغاز می شود.

در حال حاضر کمپانی ساکن کیوتو بازی های موبایل Fire Emblem و Animal Crossing را در دست توسعه دارد و احتمالاً سال آتی همراه با نسخه اندروید سوپر ماریو ران منتشر خواهد شد.

جدیدترین ماجراجویی ماریو در 5 روز نخست عرضه رکورد 37 میلیون بار دانلود را به همراه داشت و با وجود تزلزل ارزش سهام، درآمد بسیار بالایی برای نینتندو پیش بینی می شود؛ در نتیجه منطقی است که ژاپنی ها پلتفرم موبایل را در کنار سوییچ به یکی از اصلی ترین گزینه های رقابتی تبدیل کنند.

منبع: دیجیاتو

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد