درسی الهام‌ بخش از شکست‌ والت دیزنی

به گزارش فناوری فرهنگی، امروزه دیزنی، غول سرگرمی در مقیاسی بی‌ حد و اندازه است، که شامل دارایی بسیاری از جمله استودیو Marvel و حق امتیاز جنگ ستارگان است و همچنان در حال تولید فیلم است. در پس کمپانی اصلی، هوش نوآور و خلاق والت دیزنی بود. همانطور که بسیاری از افراد فیلم ‌های موفق او را به خاطر دارند، افراد کمی هستند که از مشکلات پیش رویش برای ساختن فیلم ‌ها آگاهی داشته باشند. اولین استودیو انیمیشن دیزنی منحل شد و او پول کافی برای پرداخت اجازه نداشت و حتی پس از موفقیت سفید برفی، بسیاری از اولین فیلم‌ های کلاسیک او مثل پینوکیو از نظر مالی شکست خوردند.

 

درس آموزنده:

قدرت یک ایده نمی ‌تواند با ارتباطش به شکست یا موفقیت سنجیده شود. بسیاری از اولین فیلم ‌های دیزنی، اگرچه از نظر مالی شکست خوردند، اما شاهکار هستند. حتی اولین استودیوی فیلم دیزنی که فروپاشیده شد، کارهایی با کیفیت خوب عرضه کرد.

دفعه بعد که شکست کوچک یا بزرگی را تجربه کردید، به خود یادآوری کنید که در شرایط خوبی هستید. در زندگی شخصی ‌تان از افراد موفقی که به اهداف خود رسیده ‌اند و یا رویاهای خود را دنبال می ‌کنند بپرسید آیا شکست خورده ‌اند و یا نه. جواب بله است. شکست هرگز انتهای راه نیست، تنها قدم کوچکی در سفری بزرگ است. خود را جمع ‌و جور کنید، از تجربیات درس بگیرید و خود را وادار به حرکت کنید.

منبع: خانه انیمیشن

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد