تهیه کننده سینمای لبنان:جنگ رسانه ای غرب و کشورهای اسلامی نابرابر است

به گزارش فناوری فرهنگی، علی بزیر روز یکشنبه در حاشیه هفتمین بازار فیلم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آمریکا و غرب بیش از 20 هزار میلیارد دلار علیه اسلام ناب، ایران و برخی دیگر از کشورهای اسلامی ازطریق رسانه های خود تبلیغ می کنند اما رسانه های کشورهای اسلامی تاکنون به این میزان هزینه نکرده اند.
وی بیان کرد: این نقص کشورهای اسلامی است که با بهره گیری از قدرت رسانه نتوانسته اند اسلام را به درستی معرفی کنند و علیه داعش و تبلیغات رسانه ای غرب بجنگند.
عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: داعش توسط رسانه ها، بزرگ شد و از طریق رسانه توانست یارگیری کند اما برای مقابله با داعش کار رسانه ای بزرگ و تاثیرگذاری انجام نگرفت.
بزیر افزود: اصل رسانه های کشور اسلامی بر پایه راستی، حقیقت گویی و شفافیت استوار است و هرچند تاکنون کارهای خیلی بزرگ انجام نداده، اما گام هایی برای مقابله با پروژه های رسانه ای ضد اسلامی برداشته است.
صاحب شرکت سینمایی ریحان در لبنان گفت: رسانه ها در اتحاد کشورهای اسلامی نقش اساسی ایفا می کنند و با هم گرایی می توانند برای مقابله با فعالیت های رسانه ای ضد اسلام و ضد جبهه مقاومت کارهای بزرگ انجام دهند.
بزیر اظهار کرد: من اعتقاد دارم اگر تهیه کنندگان و فیلمسازان کشورهای اسلامی بتوانند فیلمی بسازند که لطمات روحی، معنوی و مالی عضویت در گروه داعش و انجام عملیات انتحاری را بازگو کند و ماهیت داعش را آشکار سازد، این گروه با قدرت رسانه نابود خواهد شد.
وی بیان کرد: ازطریق ساخت فیلم و نمایش آن برای دنیا می توان حق و باطل را در کشورهای اسلامی به جهانیان نشان داد، اسلام اصیل را معرفی و ماهیت تروریست ها و تکفیری ها را آشکار کرد.
هفتمین بازار فیلم اسلامی و ششمین نمایشگاه فناوری رسانه توسط اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی با حضور مدیران بیش از 200 رسانه عضو اتحادیه، مدیران و فیلمسازان و هنرمندان شبکه های تلویزیونی و رادیویی از 31 کشور شنبه شب در جوار بارگاه منور رضوی در محل مرکز همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی گشایش یافت و تا 13 تیرماه ادامه دارد.

منبع:ایرنا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد