چاپ دوم کمیک استریپ «شازده کوچولو» منتشر شد

به گزارش فناوری فرهنگی، به تازگی ۴۹ عنوان از کتاب‌های کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر تجدید چاپ شده‌اند. از جمله این آثار می‌توان به کتاب تصویری «شازده کوچولو» اثر «ژوآن اسفار» اشاره کرد که با ترجمه فرزانه کریمی منتشر شده است. ژوآن اِسفار، خالق کتاب‌های مصورِ تحسین‌برانگیز و جهانی، اقتباسی از اثر قدیمی و دوست‌داشتنی «شازده کوچولو» را به زبان تصویر ارائه داده است. به لطف خانواده سنت اگزوپری، اسفار این قصه محبوب را بازآفرینی کرده است تا ادای احترامی باشد به اثر اولیه و دعوتی از خوانندگان جدید تا برای نخستین بار به دیدار شازده کوچولو بیایند.

 کتاب قدیمی و دوست‌داشتنی «شازده کوچولو» اثر آنتوان دوسنت اگزوپری بیش از ۶۵ سال است که ذهن و قلب خوانندگان را تسخیر کرده است. این کتاب این‌بار به شکلی متفاوت و در قالب کمیک استریپ منتشر شده تا برای مخاطبان کودک و نوجوان جذاب‌تر باشد. در این کتاب ناگهان شازده‌ کوچولویی استثنایی به خلبانی سرگردان در بیابان برمی‌خورد و حکایتی خردمندانه و سحرانگیز آغاز می‌شود. خلبان مبهوت به قصه سفرهای شازده ازسیاره‌ای به سیاره‌ای دیگر گوش می‌دهد و درمی‌یابد درک حوادث زندگی چنان دشوار است که چاره‌ای نیست مگر سرفرود آوردن در برابر اسرار آن.

کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است. از این کتاب به طور متوسط سالی یک میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد. «شازده کوچولو» تا به حال به بیش از ۲۵۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود.

چاپ دوم کتاب تصویری «شازده کوچولو» با شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۰ هزار ریال منتشر شده است

منبع: ایمنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد