دربی آلمان، اسباب بازی جدید برای عروسک های خیمه شب بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، بعد از این همه کش و قوس برای برگزاری دیدار دربی در آلمان و تعویض تاریخ در یک اتفاق تاریخی نظم و انضباط را به آلمانی های منظم یاد دادیم و دربی را لغو کردیم و دوباره روز از نو و روزی از نو…

تارخ جدید دربی روز 12 شهریور اعلام شد در حالیکه تیم ملی فوتبال ایران 14 شهریور باید آخرین دیدار خود را در رقابت ها ی انتخابی جام جهانی وسیه در مقابل سوریه برگزار کند.

دربی آلمان اسباب بازی جدید برای عروسک های خیمه شب بازی

این تاریخ مورد تایید استقلال بود و اسپانسر هم که حرفی ندارد فقط انگار هر چه بیشتر در فضای رسانه ای روی آن مانور شود برایش کافی است و نیازی به برگزاری نیست.

اصل موضوع از دیدگاه حامی مالی این است که تئوری برگزاری دربی در آلمان بار تبلیغاتی زیادی برای آنها داشته است و هرچه تعویق در برگزاری بوجود بیاید و دوباره تاریخ جدید شکل بگیرد حامی ملی خوش به حالش می شود.

دربی آلمان اسباب بازی جدید برای عروسک های خیمه شب بازی

مهم نیست که هواداران این روز ها یک اسباب بازی جدید به نام دربی آلمانی پیدا کردند که با آن وقت گرانبهای خود را هدر می دهند.

در کنار این اسباب بازی 2 عروسک خیمه شب بازی هم وجود دارند، بازیچه هایی که هر روز برای پول حاضرند رنگ عوض کنند و انعطاف نشان دهند.

یادش بخیر قدیم ها میگفتند بعضی ها برای 1 قران ناقابل هزار تا پشتک میزنند!

شنیده ها حکایت از مخالفت پرسپولیسی ها با برگزاری دربی به دلیل بازی مقابل الاهلی عربستان در آلمان دارد و احتمال لغو این بازی قوت گرفته است.

دربی آلمان اسباب بازی جدید برای عروسک های خیمه شب بازی

اما ماهیت این بازی فقط یک بازی است با میلیون ها بازیچه که خوشبختانه آنقدر نسبت به نقششان در فیلمنانه هواداری با تعصب نگاه می کنند که هر سکانسی را در مورد سرخابی ها از آنها بخواهید چندین باره جلوی دوربین می روند.

روز اول که اعلام شد دربی در آلمان برگزار می شود درست روز هایی بود که هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس در اردوی های پیش از فصل حضور داشتند .پرسپولیسی ها در اردوی اوکراین و استقلالی ها نیز در اردوی ارمنستان بودند و در همین راستا قرار بر این بود هر 2 تیم پس از اتمام اردو از همان کشور ها را با پرواز چارتر راهی آلمان شوند.

در هر صورت با نظر حامی مالی دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار بود این دو تیم 25 تیرماه در ورزشگاه کلن آلمان دربی دوستانه ای پیش از آغاز فصل هفدهم برگزار کنند که در نهایت این بازی با توجه به مشکلاتی که در پیش رو بود لغو شد و تاریخ این دیدار به 31 تیر انتقال یافت اما از آنجایی که پرسپولیس یک روز پیش از دربی دوستانه باید به مصاف نفت تهران در رقابت های سوپر جام می رفت ،این تیم طی بیانیه ای در شامگاه یکشنبه خبر از لغو این دیدار داد تا برای بار دوم این خبر تکرار شود .

دربی آلمان اسباب بازی جدید برای عروسک های خیمه شب بازی

پس از اتفاقات آن روزها،  بارها و بارها حامی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر از انجام بازی داد و در نهایت مسئولان سازمان لیگ اعلام لغو می کردند .حتی کار به جایی کشیده شد که حامی مالی سرخابی ها در نظر داشت این دربی در اولین هفتهرقابت های لیگ برتر برگزار کند که در این کار هم نا موفق بود .

دربی آلمان اسباب بازی جدید برای عروسک های خیمه شب بازی

این بار باشگاه استقلال طی نامه ای از برگزاری این دیدار خبر داد و حتی حامی مالی سرخابی ها نیز این خبر را تایید کرد اما تمامی این موارد با مخالفت باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

دربی آلمان اسباب بازی جدید برای عروسک های خیمه شب بازی

منبع: باشگاه‌خبرنگاران

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد