آغوش گرفتن مجازی دوستان با عروسک خرسی

به گزارش فناوری فرهنگی،آغوش گرفتن مجازی دوستان با عروسک خرسی Parihug در حالی امکان پذیر شده است که محققان یک عروسک خرسی بنام Parihug مجهز به تجهیزات الکترونیک ساختهاند که با استفاده از آن می توانید عزیزانتان را از راه دور در آغوش بگیرید و خلاء عاطفی خود را برطرف کنید. تا به حال روش های متنوعی برای انتقال احساسات از طریق اینترنت یا با استفاده از دیگر فناوری های ارتباطی ابداع شده و این بار شما می توانید با استفاده از یک حیوان اسباب بازی حس بغل کردن عزیزانتان را از راه دور در خود ایجاد کنید.
عروسک خرسی Parihug در واقع یک خرس اسباب بازی مجهز به دو فناوری وای – فای و بلوتوث است و با نصب برنامه موبایلی خاص آن، استفاده از خرس مذکور ساده تر می شود. البته کودکان هم با استفاده از قابلیت وای – فای این عروسک می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
این آغوش مجازی بدین صورت کار می کند که یک موتور لرزاننده در داخل شکم عروسک خرسی Parihug گنجانده شده و سیستم حسگر آن هم به خوبی حس واقعی در آغوش گرفتن را به فرد القا می کند. میزان لرزش این سیستم بستگی به میزان فشاری دارد که طرف مقابل بر عروسکی که در آغوش دارد وارد می کند. این واکنش های طبیعی مبتنی بر نحوه در آغوش گرفتن افراد باعث می شود که عملکرد عروسک یاد شده طبیعی تر به نظر برسد.
اجزای الکترونیک عروسک خرسی Parihug به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن ها را به راحتی از درون شکم Parihug خارج کرد و خود عروسک را در درون ماشین لباسشویی انداخت و شست. علاقمندان برای خرید این عروسک باید ۱۰۵ دلار هزینه کنند.

منبع: آخرین خبر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد