دنیای آینده دنیای سلطنت رسانه‌هاست

به گزارش فناوری فرهنگی، حمیدرضا نعیمی کارگردان و نویسنده نمایش «شوایک سرباز ساده دل» با حضور در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات ایران از غرفه «ایران تئاتر» بازدید کرد.

نعیمی که این روزها نمایش «شوایک» را روی صحنه در حال اجرا دارد، با بیان اینکه دنیای آینده دنیای سلطنت رسانه‌هاست، گفت: البته سلطنت رسانه‌ها سال‌ها که خودش را نشان داده و معمولا کشورهایی در این رقابت سخن موفق بودند که توانستند از این امکان به بهترین وجه استفاده کنند.

این کارگردان و نمایشنامه‌نویس تئاتر با اشاره به گسترش روزافزون شبکه‌های خصوصی در کشورهای پیشرفته ادامه داد: به نظر من ما نیز در کشورمان باید آرام آرام به این سمت حرکت کنیم زیرا در آینده در صورت داشتن رسانه‌های قوی است که می‌توان مطمئن بود که جهان‌بینی ما مقابل دیدگان سایر کشورها خواهد بود.

این کارگردان تئاتر همچنین با اشاره به سابقه طولانی سایت ایران تئاتر در زمینه اطلاع‌رسانی حوزه نمایش، اظهار داشت: من بعنوان یک تئاتری از شما که در این سال‌ها ماندید، کار کردید و انصافا هم تاثیرگزار بودید و  خسته نشدید ممنون هستم.

نعیمی در پایان تصریح کرد: یکی از خوبی‌های ایران تئاتر این است که هیچ‌وقت از موقعیتی ویژه‌ای که داشته استفاده ژورنالیستی نکرده و همیشه سعی در حل مسائل و مشکلات تئاتری‌ها داشته و نتیجه هم گرفته است.

ویژه برنامه‌های «ایران تئاتر» در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات شامل برگزاری چندین بزرگداشت‌ها و گرامیداشت، نشست‌های تخصصی، گفتگو با مدیران و فعالان عرصه تئاتر، پرسش و پاسخ صمیمانه با هنرمندان پیشکسوت و شناخته شده تئاتر، بررسی نمایش‌های روی صحنه به همراه گروه‌های نمایشی و… هر روز از ساعت 11 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

غرفه «ایران تئاتر» به همراه مجله نمایش و فصلنامه پژوهشی تئاتر واقع در بخش فرهنگی هنری، راهروی 5، شماره 54 در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات هر میزبان علاقه‌مندان هنرهای نمایشی است.

بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات ایران از روز 5 الی 12 آبان ماه هر روز از ساعت 9:30 الی 20:30 در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

منبع: ایران تئاتر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد