مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ شتاب‌دهنده استارتاپ در زمینه رسانه

به گزارش فناوری فرهنگی، شتاب‌دهنده‌ها حمایت‌کننده مادی و معنوی تیم‌هایی هستند که ایده جدید دارند و قصد دارند کسب‌وکار جدیدی را راه‌اندازی کنند. این حمایت‌ها در قالب آموزش (نوشتن برنامه تجاری)، مشاوره (آموزش تجاری‌سازی)، سرمایه نقدی (تا سقف 40 میلیون تومان)، سرمایه‌های غیرنقدی (تا سقف 90 میلیون تومان)، مربی‌گری تا یک سال و امکان استقرار در فضای اداری تا یک سال در اختیار تیم‌های ایده‌پرداز قرار می‌گیرد.

حمایت‌های مذکور به تیم‌هایی، حداقل متشکل از دو نفر، اختصاص می‌یابد که قصد دارند ایده خود را تجاری‌سازی کنند یا یک کسب‌و‌کار نو راه‌اندازی کنند تا بدین ترتیب فضای کارآفرینی کشور پیشرفت کند و رشد داشته باشد.

تیم‌‌هایی که ایده رسانه‌ای دارند، مانند فیلمسازها، انیمیشن‌سازها و گیم‌سازها، می‌توانند به مجموعه فرهنگی امید مراجعه کنند، ایده خود را بارگذاری کنند، سپس متخصصان پتانسیل تجاری‌سازی، تولید و کسب درآمد آن را بررسی می‌کنند و در صورت دارا بودن مشخصات مذکور از تیم ایده‌پرداز حمایت می‌شود تا ایده و محصول خود را ثمر برسانند.

از استارتاپ‌هایی که تحت حمایت مجموعه فرهنگی امید هستند می‌توان به شرکت نیروانا، که در زمینه انیمیشن فعالیت می‌کند، و شرکت نفربر، که در زمینه برنامه‌سازی تلویزیون فعالیت می‌کند، اشاره کرد. به‌تازگی یک تیم گیم‌سازی نیز به این مجموعه پیوسته است.

افرادی که ایده فرهنگی و چندرسانه‌ای دارند می‌توانند به سایت مجموعه فرهنگی امید مراجعه کنند تا راهنمایی شوند که چگونه ایده خود را بارگذاری کنند و تحت حمایت این مجموعه قرار بگیرند.

منبع:آنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد