بزرگ‌ترین مساله مخابرات، تعامل با بخش خصوصی است

به گزارش فناوری فرهنگی، مجید صدری – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران – امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت مخابرات در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت تعامل بخش خصوصی با مخابرات، اظهار کرد: بیشترین کاری که باید انجام شود درواقع تعامل با بخش خصوصی و کسانی است که در بخش خصوصی IT و ICT فعالیت دارند تا بتوانیم منابع‌مان را تجمیع کنیم و خدمات خوبی را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های حوزه IT و ICT در مخابرات، اظهار کرد: نتیجه تعامل مخابرات با بخش خصوصی درنهایت رضایت مردم خواهد بود.

صدری در پاسخ به این سوال که احساس می‌کند بزرگترین مساله حال حاضر مخابرات که او باید با آن مواجه شود چیست، گفت: بحث تعامل با بخش خصوصی چه در حوزه محتوا و چه در حوزه‌های دیگر بزرگترین مساله ماست. امیدواریم بتوانیم یک چابکی را پیدا کنیم تا پابه‌پای بخش خصوصی حرکت کنیم و سرویس‌های خوبی را به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر ضرورت حل مسائل مربوط به منابع انسانی در این شرکت، اظهار کرد: ما پیگیر حل مشکلات و ارتقاء سطح کیفی خدمات به نیروی انسانی زیرمجموعه شرکت مخابرات هستیم و امیدواریم بتوانیم این مسائل را حل کنیم.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد