شبکه اینترنت داخلی تا نیمه نخست سال آینده بازسازی می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، صادق عباسی شاهکوه با اعلام اینکه شبکه IP تا نیمه نخست سال آینده بازسازی می شود، گفت: شبکه زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است و به همین دلیل برای افزایش کیفیت و پایداری شبکه باید ایستگاههای ارتباطی ما از استاندارد بالایی برخوردار باشند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید براینکه تعریف و الزامات پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات، در شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت باید بخش عمده ای از این الزامات را پیاده سازی کند.

وی بر لزوم رشد و توسعه بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرد و گفت: در فعالیتهایی مثل راه اندازی شبکه تحویل محتوا (CDN) و نیز پیام رسان های اجتماعی داخلی بخش خصوصی می تواند فعالیت کند که در این زمینه شرکت ارتباطات زیرساخت می تواند با اختصاص فضا و ارائه امکانات فنی و سایر تسهیلات به این پروژه ها کمک کند و به نوعی بازوی دولت در این عرصه باشد.

عباسی شاهکوه با بیان اینکه وضعیت و موقعیت شرکت ارتباطات زیرساخت، این فرصت را در اختیار قرار می دهد که با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر خدمات مطلوب را به اپراتورها ارائه کنیم، اظهار کرد: برای تامین نیاز به روز مشتریان، بازسازی شبکه سوئیچ با استفاده از سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) در برنامه کاری ما قرار دارد.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد