تقاضای فعالان دانشجویی برای اکران «شاهزاده روم» در خارج از ایران

به گزارش فناوری فرهنگی، تهیه‌کننده انیمیشن «شاهزاده روم» اعلام کرد فعالان دانشجویی خارج از ایران درخواست داده‌اند این فیلم در کشورهای مختلف به نمایش درآید.

حامد جعفری، رئیس هیات مدیره گروه «هنرپویا» و تهیه کننده انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در گفتگو با خبرنگار مهر از استقبال فعالان دانشجویی خارج از کشور برای اکران این انیمیشن سینمایی خبر داد و گفت: پس از اکران «شاهزاده روم» در استرالیا و فرانسه که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، ایمیل‌های زیادی دریافت کردیم که متقاضی اکران این فیلم در کشورهای مختلف بودند.

وی اضافه کرد: «شاهزاده روم» پیش از اکران سراسری در ایران در کشورهای لبنان، عراق، عربستان، کویت، ساحل عاج و… به نمایش درآمده بود و بعد از اکران سراسری در ایران نیز در کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا، امارات و استرالیا اکران های محدودی داشته است.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» علاوه بر زبان فارسی به زبان های انگلیسی و عربی دوبله و همچنین به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیولی و عربی زیرنویس شده است.

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط مؤسسات فرهنگی هنری «هفت ‌سنگ» و «سلوک ‌افلاکیان» تشکیل شده و به تازگی برای ساخت انیمیشن سینمایی «فیلشاه» پروانه ساخت گرفته است و طبق اخباری که از سوی روابط عمومی گروه «هنرپویا» منتشر شده است «فیلشاه» بناست در تابستان سال آینده در سینماهای سراسر کشور عرضه شود.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» نیز به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری پس از کسب لوح تقدیر ویژه سی ‌و سومین جشنواره فیلم فجر، در سال گذشته توسط گروه «هنرپویا» با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» در سینماهای کشور اکران شد و با استقبال خوب خانواده ها توانست با فروش ۵ میلیارد تومانی در گیشه سینماهای ایران، به رتبه سومین فیلم پرمخاطب سال ١٣٩۴ دست یابد.

منبع: چهره

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد