بازی «بتلفیلد» سریال می‏ شود!

به گزارش فناوری فرهنگی، بازی «بَتِلفیلد» هم پا به عرصه تلویزیون می گذارد. کمپانی‌های پارامونت تلویژن و انانیموس کانتنت حقوق رسمی این بازی ویدیویی پرطرفدار را به قصد ساخت یک سریال تلویزیونی خریداری کرده‌اند.
از سال ۲۰۰۲ – یعنی زمانی که «بتلفید» کار خود را آغاز کرد – تا به حال، این بازی توانسته بیش از ۶۰ میلیون کاربر در سراسر جهان را به خود جذب کند. این مجموعه شامل ۱۱ بازی متفاوت می‌شود و از استودیوی EA DICE که متعلق به الکترونیک آرتس است سر بر می آورد. مایکل شوگر و اشلی زالتا از کمپانی انانیموس کانتنت مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی سریال جدید را بر عهده خواهند داشت.
شوگر گفت: «بتلفیلد یک پایگاه هواداران فوق العاده و فعال دارد که باعث می شود بسیار برای اقتباس طولانی مدت تلویزیونی جذاب باشد. در همکاری با الکترونیک آرتس و پارامونت تلویژن، ما سریال تلویزیونی بتلفیلد را با همان تعهد به داستان سرایی قدرتمندی خواهیم ساخت که باعث شده این بازی به مدت تقریبا ۱۵ سال تا این حد موفق باشد.»
ایمی پاول، رییس پارامونت تلویژن هم گفت: «پارامونت تلویژن به صورت فعال دنبال محتوای هوشمندانه از تمام بخش هاست که بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند و به یک برنامه جذاب تلویزیونی تبدیل شود. بازی بتلفیلد الکترونیک آرتس روایتی به شدت پویا دارد که در همراهی با هواداران باوفای آن، به ما اجازه می دهد این پروژه هیجان انگیز و خاص را به پرده کوچک بیاوریم. ما مشتاق همکاری با الکترونیک آرتس و انانیموس کانتنت هستیم و من از مایکل شوگر به خاطر تلاش هایش در عملی کردن این پروژه هیجان انگیز تشکر می کنم.»
پروژه «بتلفیلد» ادامه ای در همکاری ها بین انانیموس کانتنت و پارامونت تلویژن است که قراردادی برای تولید محتوای فیلمنامه ای تلویزیونی امضا کرده اند. از بسیاری از پروژه های دیگری که این دو کمپانی در همکاری مشترک به یکدیگر تولید می کنند، می توان به «سیزده دلیل» محصول نت فلیکس به تهیه کنندگی اجرایی سلنا گومز، «دیوانه» محصول نت فلیکس با نقش آفرینی اما استون و جونا هیل و همچنین «روانشاس دادگاه» محصول تی ان تی که با اقتباس از یک رمان جنایی با همین نام ساخته شده اشاره کرد. با این حال «بتلفیلد» نخستین پروژه تلویزیونی پارامونت تلویژن و انانیموس کانتنت است که با اقتباس از یک بازی ویدیویی ساخته می شود.
پاتریک سودرلوند، معاون اجرایی مدیر الکترونیک آرتس انترتینمنت گفت: «بازی «بتلفیلد» یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی ها در میان گیمرهای ماست. خیلی هیجان زده ایم که حالا انانیموس کانتنت و پارامونت تلویژن می توانند بتلفیلد را از طریق واسطه ای متفاوت به هواداران معرفی کنند.»
پاتریک اوبراین، معاون مدیر الکترونیک آرتس هم اضافه کرد: «سابقه کاری مایکل خودگویاست. آن را با شور و اشتیاق او نسبت به بتلفیلد ترکیب کنید و متوجه می شوید که نمی توان تیمی بهتر از انانیموس کانتنت و پارامونت تلویژن برای تولید این پروژه تصور کرد.»
البته این پروژه نخستین باری نیست که کسی سعی می کند سریال تلویزیونی «بتلفیلد» را بسازد چون در سال ۲۰۱۲ کمپانی فاکس مشغول تهیه و تولید یک سریال کمدی اکشن با اقتباس از بازی «بتلفیلد: بد کمپانی» بود، اما این سریال هرگز ساخته نشد.

منبع: دنیای سینما

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد