افزایش اسباب بازی های حیا زدا و مروج خشونت در بین کودکان/مسئولان نظارت کنند

به گزارش فناوری فرهنگی، مسئول بسیج جامعه زنان گفت: ولنگاری فرهنگی به کودکان با نشاط آسیب می زند و روحیه جمع گرایی را در آنها ضعیف می کند و مسئولان باید نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند.

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در مورد مسائل فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری در این مدت در مورد ولنگاری فرهنگی هشدار داده اند و واقعا ما در جای جای موضوعات فرهنگی این ولنگاری و این افسار گسیختگی را می بینیم.

وی افزود: در تولید و واردات اسباب بازی های کودک به وفور این مسئله دیده می شود اسباب بازی های حیازدا و مروج خشونت در بین بچه ها زیاد شده که ترویج فرد گرایی و خود خواهی را به دنبال دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: در حالی که واقعا در فرهنگ ما اسباب بازی نمادی از محبت در بین بچه ها و نمادی از بازی های دسته جمعی بوده و امروز این افسار گسیختگی در حوزه کودک چه در مورد لباس و چه در مورد اسباب بازی به لحاظ لوح های فشرده بازی دیده می شود.

اصلانی اظهار داشت: می بینیم که به شدت این ولنگاری فرهنگی به کودکان با نشاط آسیب می زند و روحیه جمع گرایی را در آنها ضعیف می کند و مسئولان باید نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند چرا که آسیب به کودکان که امیدهای فرادی ما هستند بسیار خطرآفرین خواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد