به گزارش فناوری فرهنگی، با توجه به اینکه انستیتو ملی بازیسازی، میزبان سازندگان بازی ایرانی کوییز آو کینگز بود و تیم فنی آن در قالب نشست GDX۰۲ تجربیات مارکتینگ و رشد اقتصادی این بازی را برای علاقهمندان و دانش پژوهان حوزه بازیسازی شرح دادند.
امیر حسین ناطقی؛ مدیر تیم بازیسازی کوییز آوکینگز با اشاره به محبوبیت این بازی در بین بازیهای موبایلی گفت: در کوییز آو کینگز هرماه ۱.۵ میلیون نفر بازی میکنند و طی ۴ سال فعالیت ۲۰ میلیون کاربر فعال در این بازی ثبت نام کردهاند.
ناطقی ادامه داد: در آینده نزدیک با کمک بنیاد ملی بازیهای رایانهای، مسابقات استانی این بازی برگزار میشود.
وی افزود: از هفتههای آینده دورهمیهای این بازی را با حضور علاقهمندان و بازیسازان مستقل و جوان برگزار میکنیم تا در این جلسات ضمن هماندیشی، برای ارتقاء بازی با آنها نیز همکاری کنیم.
انستیتو ملی بازیسازی؛ تجربیات ساخت بازیهای ایرانی را در قالب نشستهای GDX در هوشمند اول بهشتی واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار میکند.
منبع: مهر