به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از انگجت، طبق اطلاعات موجود با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا، تعداد کاربران توئیتر در سه ماهه گذشته افزایش یافته است.
بر اساس آمار تعداد کاربران این پلتفرم اجتماعی بین ماههای آوریل تا ژوئن روزانه به ۱۸۶ میلیون نفر رسیده است. این رقم نشان دهنده رشد ۳۴ درصدی کاربران نسبت به سال قبل است. این در حالی است که در همین سه ماهه توئیتر با خسارت ۱۲۴ میلیون دلاری روبرو شده زیرا تبلیغات در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.
در همین راستا این شرکت اعلام کرده مشغول بررسی روشهای درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روشها شامل نوعی حق عضویت نیز میشود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدلهای درآمدزایی مختلف است اما پیش بینی نمیشود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.
جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیسبوک در این باره گفت: احتمالاً در سال جاری روشهای مختلف درآمدزایی آزمایش شود.
هنوز مشخص نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.
منبع:مهر