به گزارش فناوری فرهنگی،میزان مشاهده ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در برنامه اسنپ چت از مرز روزانه 10 میلیارد مورد گذشت. این در حالی است که اسنپ چت در اصل برای به اشتراکگذاری عکس طراحی شده است. به نقل از بایندنس تک، کاربران اسنپچت به نحوی فزاینده از آن برای مشاهده انواع ویدئو استفاده میکنند و این رقم ماه به ماه در حال افزایش است.
تنها دو ماه قبل میزان مشاهده روزانه ویدئو در اسنپ چت حدود 8 میلیارد مورد بود؛ اما این رقم در مقایسه با آوریل سال 2015 دوبرابر شده بود. حدود یک سوم کاربران اسنپ چت برای ارسال مطالب خود از ویدئو و عکسهایی استفاده میکنند که بعد از 24ساعت از این شبکه اجتماعی حذف میشود. با افزوده شدن انواع لنز و فیلتر علاقه به استفاده از این قابلیتهای چندرسانهای بیش از گذشته افزایش یافته است. اسنپ چت که در ابتدا بیشتر برای خنده و شوخی به کار گرفته میشد، امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و حتی شبکه های خبری و تلویزیونی مانند سیانان و امتیوی نیز حسابهای کاربری خود را در آن راهاندازی کردهاند.
منبع: دنیایاقتصاد