به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از انگجت، تیک تاک سیاست های تبلیغاتی خود را به روز کرده تا تبلیغات مواد غذایی و مکمل های به سرعت لاغرکننده را از این نرم افزار حذف کند.
مدیران تیک تاک می گویند این تبلیغات کاربران را به دروغ به این نتیجه می رسانند که شرایط بدنی آنها در وضعیت مطلوبی نبوده و باید به سرعت تغییر کند. از همین رو بسیاری از افراد تحت تاثیر این تبلیغات محدودیت های زیادی را به خود تحمیل می کنند که به سلامت آنها آسیب می زند.
همچنین آن دسته از تبلیغات مکمل های رژیمی و کاهش دهنده وزن که مورد تایید قرار بگیرند، به هیچ وجه برای افراد زیر ۱۸ سال قابل دسترس نخواهند بود. تیک تاک افزوده در تلاش است تا اطلاعات تغذیه ای و رژیمی را از طریق منابع معتبر تهیه کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.
تیک تاک دو روز پیش از شبکه های اجتماعی آمریکایی خواسته بود تا از نمایش تبلیغات مروج خشونت، نفرت پراکنی و خودکشی خودداری کنند.
منبع:فارس