به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ایندپندنت، سرویس جدیدی در واتس اپ راه اندازی شده که به کاربران اجازه می دهد از طریق این اپلیکیشن غذا بخرند.
پس از همکاری فیس بوک و اپراتور هندی «Reliance Jio Platforms» سرویسJioMArt عرضه شده و در حال حاضر به طور آزمایشی برای گروه هایی از کاربران در هند ارائه می شود.
کاربران واتس اپ در برخی مناطق بمبئی می توانند با افزودن شماره تماسJioMart به فهرست واتس اپ خود از این سرویس سفارش غذا استفاده کنند و سفارش خود را در لینکی برای خرید آنلاین از یکی از مغازه های محلی ثبت کنند.
همکاری میان این دو شرکت در حالی اعلام شده که چندی قبل فیس بوک ۵.۷ میلیارد دلار در Jio Platforms سرمایه گذاری کرد و به سهامدار اقلیت آن تبدیل شد.
از سوی دیگر با توجه به قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا ، سفارش آنلاین غذا محبوبیت زیادی یافته است.
هند بزرگترین بازار برای واتس اپ به حساب می آید. بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه واتس اپ در هند هستند. هنوز مشخص نیست واتس اپ این سرویس را در کشورهای دیگر عرضه می کند یا خیر.
منبع:مهر