به گزارش فناوری فرهنگی،بررسیهای موسسه SurveyMonkey نشان میدهد بازی Miitomo که به تازگی توسط نینتندو عرضه شده با جذب 4 میلیون کاربر درآمد هفتگی 280 هزار دلاری را برای آن به ارمغان آورده است.
هر یک از این کاربران بهطور متوسط 8 دقیقه در روز را صرف اجرای بازی یاد شده میکنند. تعداد کل کاربران این بازی هم از جمعیت نیوزیلند فراتر رفته است.
Miitomo در 6 آوریل در دسترس علاقهمندان قرار گرفته و تاکنون بیش از 2.6 میلیون بار بارگذاری شده است.
دوسوم این بارگذاریها از طریق سیستم عامل iOS و آیفون و بقیه از طریق گوشیهای اندرویدی صورت گرفته است.
این بازی با پرداخت درون مرحلهای، روزانه 40 هزار دلاردرآمد برای نینتندو داشته و البته کاربران iOS بیشتر از اندرویدیها برای اجرای مراحل مختلف این بازی و خرید البسه و بازی کردن بازیهای کوچک داخلی آن، پول صرف میکنند.
نکته جالب این است که Miitomo اولین بازی است که توسط نینتندو برای اجرا روی گوشیهای هوشمند طراحی و عرضه شده است. شخصیتهای این بازی از جهات زیادی به کاراکترهای آواتار Mii نینتندو شباهت دارند
منبع: اقتصادخلاق