به گزارش فناوری فرهنگی، این شرکت دانش بنیان داخلی، با در نظر گرفتن اهداف عالی مدیریت و به کار گیری نیروهای جوان و توانمند ایرانی توانسته مسیر راهبردی خود را در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی راه کارهای فناوری اطلاعات هموار کند.
ایجاد راهکار جامع ( Total Solution ) پاسخگویی یکپارچه در سازمان های مشتری محور، انطباق سامانه های طراحی شده با استاندارها و چارچوب های متداول بین المللی، تلاش برای دستیابی به بازارهای نرم افزاری خارج از کشور، کمک به خودکفایی هر چه بیشتر کشور درزمینه های مختلف فعالیت شرکت از جمله مهم ترین اهداف تعیین شده در این شرکت است.
علیرضا قصاعی مدیر عامل شرکت مهندسی تذروافزار، می گوید: طراحی، تولید و پشتیبانی سیستم های ضبط مکالمات و کامپیوتر تلفنی ( تلفن گویا )، طراحی و پیاده سازی اولین مرکز تماس Call Center و Contact Center در ایران، طراحی و پیاده سازی نرم افزار CRM برای پروژ ه های خاص منظوره، توسعه و گسترش سیستم های Contact Center در کشور، طراحی بستر مدیریت فرآیندهای کسب و کار( BPMS )، طراحی ، اجرا و توسعه پروژه های BPMS در حوزه های شبکه بانکی ، شرکتهای PSP ، بیمه ، شرکتهای پشتیبان IT ، خودروسازی و صنعت برق و ارائه راهکار ارائه سرویس در چارچوب ITIL مبتنی بر BPMS در حوزه شبکه بانکی و شرکتهای PSP و سایر سازمانها از مهم ترین پروژه های شرکت ما است.
وی ادامه داد: شرکت ما در شورای عالی انفورماتیک عضو است و رتبه نخست را در زمینه نرم افزارهای سفارش مشتری کسب کرده است.
منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری